دسته‌بندی محصولات

ویژگی‌‌های جدید واتس‌اپ به‌زودی از راه می‌رسند

ویژگی‌‌های جدید واتس‌اپ به‌زودی از راه می‌رسند

بر اساس شنیده ها، پیام رسان واتس اپ در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن ویژگی های جدید به این پلت فرم است. به گزارش indianexpress، واتس اپ قصد دارد به زودی ویژگی های جدیدی را به این پلت فرم اضافه کند. گفته می شود که این شرکت می خواهد یک گزینه جدید برای لست سین، چت ناپدید شونده و صفحه اطلاعات گروهی دوباره طراحی شده را اضافه کند.

همچنین به زودی امکان ارسال عکس یا ویدئو با کیفیت بالا نیز به این پیام رسان محبوب اضافه میشود.

گزینه جدید برای Last Seen

در آینده نزدیک، قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید برای یک مخاطب خاص به این پیامرسان اضافه می شود. این ویژگی توسط WaBetaInfo مشاهده شده است و به زودی انتظار میرود که به نسخه پایدار نیز وارد شود. این منبع مذکور گفته این گزینه جدیدی است که در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار میگیرد.

قرار است واتس اپ گزینه «مخاطبین من بهجز...» را در تنظیمات حریم خصوصی اضافه کند که به کاربران امکان میدهد آخرین بازدید مخاطبان خاص را فعال کنند. این ویژگی زمانی مفید خواهد بود که نمیخواهید برخی مخاطبان شما در واتس اپ از آخرین زمان آنلاین بودنتان مطلع باشند. توجه به این نکته ضروری است که اگر آخرین بازدیدتان را با هیچ کس به اشتراک نگذارید، از آخرین بازدید هیچ کسی نمیتوانید مطلع شوید.

ناپدید شدن گپ ها

به زودی شاهد ویژگی گپ ناپدید شونده خواهیم بود. بهگفته WaBetaInfo، این حالت هم برای چت های یک به یک و هم برای گروهها در دسترس خواهد بود. ویژگی ناپدید شدن مکالمه ها به طور خودکار رشته های چت جدید را به گپ زودگذر تبدیل میکند و تنظیمات مربوطه در حریم خصوصی اکانت شما قابل دسترسی خواهد بود و پس از فعال کردن آن، تمام پیام های هر گپ یا گروه جدید پس از مدت کوتاهی ناپدید می شوند.هرکسی که نمی خواهد همه پیام هایش بعد از مدتی حذف شود، باید این گزینه را در تنظیمات خاموش نگه دارد. منبع ذکر شده میگوید؛ واتس اپ در صورت فعال شدن حالت پیام های ناپدید شده در چت جدید به کاربران اطلاع میدهد که پیام های جدیدی دارند. این ویژگی اخیرا در نسخه بتا WhatsApp ۲.۲۱.۱۸.۷ مشاهده شده است.

صفحه اطلاعات گروه دوباره طراحی شده

این شرکت متعلق به فیس بوک همچنین در حال کار بر روی ویژگی ویرایشگر نماد گروه جدید است که در نسخه بتا اندروید ۲.۲۱.۲۰.۲ مشاهده شده است. این ویژگی جدید به کاربران امکان میدهد تا در صورت نداشتن تصویر برای گروه ها به سرعت آیکون ایجاد کنند. همچنین گزینه ای برای انتخاب رنگ پس زمینه آیکون در اختیار کاربر قرار می گیرد. نسخه جدید می تواند ایموجی و برچسب را به عنوان یک گزینه ارائه دهد. به غیر از ویژگی ویرایشگر نماد گروه، واتس اپ همچنین در حال طراحی مجدد صفحه اطلاعات گروه است و ممکن است کاربران دکمه های چت و تماس را در جلو و مرکز مشاهده کنند. طبق گفته های WaBetaInfo، این طراحی مجدد در نسخه بتای ۲.۲۱.۱۹۰.۱۵ برای iOS مشاهده شده است. به نظر میرسد طراحی جدید دکمه های بزرگ تر برای چت، تماسهای صوتی و تصویری ارائه شود. ممکن است ادمین ها بتوانند لینک دعوت را نیز به اشتراک بگذارند.

فیلم و عکسهای با کیفیت

شاید شما یکی از کسانی باشید که از فشرده هشدن فیلم و عکس ها در واتس اپ ناراضی هستند. به گفته WaBetaInfo، این شرکت به زودی ویژگی جدیدی را به ارمغان میآورد که به کاربران اجازه می دهد کیفیت بارگذاری فیلم یا عکس را خودشان انتخاب کنند. این گزارش نشان میدهد که کاربران به زودی میتوانند بین حالت بهترین کیفیت، ذخیره کننده داده و حالت خودکار انتخاب کنند.

تصاویر به صورت استیکر

اپلیکیشن واتس اپ قصد دارد یک ویژگی جدید که به کاربران امکان تبدیل تصاویر به استیکر را میدهد به این پیام رسان اضافه کند. وقتی این ویژگی برای کاربران اجرا میشود، هنگام بارگذاری یک تصویر جدید در برنامه نماد استیکر جدید را در کنار نوار عنوان مشاهده میکنند.هنگام انتخاب آن نماد، واتس اپ تصویر را به جای یک عکس معمولی، به عنوان یک استیکر ارسال می کند. منبع ذکر شده پیشنهاد کرد که کاربران میتوانند بررسی کنند که آیا تصویری که ارسال کردهاند استیکر است یا خیر. این ویژگی در حال توسعه است و در نسخه بتا دسکتاپ ۲.۲۱۳۷.۳ موجود است.

07 مهر، 1400

نظرات

نظری برای این مطلب ثبت نشده است.

نظر خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.