دسته‌بندی محصولات

چگونه تایید دو مرحله ای (Two-step Verification) را در واتساپ فعال کنیم

چگونه تایید دو مرحله ای (Two-step Verification) را در واتساپ فعال کنیم

یکی از اصلی ترین و مهم ترین موضوعات که حین حضور در دنیای مجازی باید رعایت شود، مسئله «امنیت» است. پلتفرم های گوناگون، گزینه های مختلفی برای تأمین امنیت ارائه میدهند که یکی از آنها «تأیید دو مرحله ای » (Two-Step Verification) است. قابلیت تأیید دو مرحله ای برای ورود به حساب کاربری شما در پیام رسان ها علاوه بر کد پیامکی، یک رمز هم درخواست میکند.

آموزش فعال کردن تأیید دو مرحله ای در واتساپ

برای فعال کردن تأیید دو مرحله ای ابتدا Settings را باز و مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از بخش Accounts گزینه Two-step verification را انتخاب کنید و Enable را بزنید.
  2. یک کد شش رقمی وارد کنید. این کد، هنگامی که بخواهید مجدداً با این شماره تلفن به حساب واتساپ خود وارد شوید، از شما خواسته میشود.
  3. کد شش رقمی را دوباره تأیید کنید.
  4. پس از انجام مراحل فوق، یک آدرس ایمیل از شما خواسته میشود. اگر احیاناً کد شش رقمی را فراموش کنید، میتوانید آن را از طریق ایمیل بازیابی کنید.
    تذکر: میتوانید در این مرحله Skip را بزنید تا بدون آدرس ایمیل، این قابلیت را فعال کنید؛ اما در این صورت اگر کد شش رقمی را فراموش کنید، به هیچ وجه قادر به بازیابی حساب خود نخواهید بود. توصیه ما این است که اگر می توانید یک آدرس ایمیل برای بازیابی تأیید دو مرحله ای در نظر بگیرید. در غیر این صورت، فراموشی کد شش رقمی به معنای نابودی حساب شما خواهد بود.
  5. آدرس ایمیل را مجدداً تأیید کنید.

تبریک میگوییم؛ شما توانستهاید تأیید دو مرحله ای واتساپ خود را فعال کنید! اگر قصد داشتید این قابلیت را غیر فعال کنید، کد یا ایمیل آدرس آن را تغییر بدهید میتوانید از بخش Two-step verification در تنظیمات Accounts، این کار را انجام دهید.

:دسته بندی مطالب آموزشی
06 شهریور، 1400

نظرات

نظری برای این مطلب ثبت نشده است.

نظر خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.